Platforma 4S BLX 4X4 je zkonstruována tak, aby zvládla vysoký výkon střídavého pohonu a s tím spojenou rychlost. K tomu jí slouží silné kompozitní šasi s robustními čepy závěsů ramen, ochranné přední a zadní skluznice podvozku, odolný servo-saver, pevná ozubená kola a kvalitní kuličková ložiska.
Usnadněte si hledání zadáním kódu vašeho náhradního dílu do políčka Vyhledat.
RC auto Arrma Mojave 4S BLX 1:8 RTR - Bílá
RC auto Arrma Mojave 4S BLX 1:8 RTR - Bílá
Výrobce: | ARRMA |
Kód výrobku: | ARA4404T1 |
- 13 299,00Kč
- Cena bez DPH: 10 990,91Kč
ARA4404T1
Obsah balení
Balení obsahuje kompletně sestavený RC model auta na dálkové ovládání Arrma Mojave 4S BLX s nainstalovanými komponenty: střídavý motor Spektrum 3668 2400Kv, regulátor Spektrum FIRMA, servo Spektrum S652 18kg MG, přijímač Spektrum SR315 DSMR/SLT. Vysílač Spektrum SLT3 2.4GHz, 4x AA baterie do vysílače. Návod CZ a vícejazyčný manuál
Balení obsahuje kompletně sestavený RC model auta na dálkové ovládání Arrma Mojave 4S BLX s nainstalovanými komponenty: střídavý motor Spektrum 3668 2400Kv, regulátor Spektrum FIRMA, servo Spektrum S652 18kg MG, přijímač Spektrum SR315 DSMR/SLT. Vysílač Spektrum SLT3 2.4GHz, 4x AA baterie do vysílače. Návod CZ a vícejazyčný manuál
Charakteristika
RC model auta Arrma Mojave 4S v měřítku 1:8 představuje ideální střední cestu mezi menšími modely 3S a většími 6S. Díky vynikajícímu střídavému pohonu jede až rychlostí 80 km/h. Náhon 4x4 a špičková konstrukce zavěšení zaručí bezkonkurenční jízdní vlastnosti. To vše je zabaleno do realisticky zpracované karoserie pouštního závodního vozu s detailním kokpitem, ochrannou klecí a střešními ližinami.
Neuvěřitelnou akceleraci a rychlost dodává modelu střídavý motor Spektrum 2400kv a regulátor otáček Spektrum Firma 120A. Robustní kompozitní podvozek a převodovka vylepšená o díly EXB (EXtreme Bash), poskytují modelu neskutečnou odolnost, která je vlastní značce Arrma. Nově je na platformě Arrma 4S použit středový diferenciál pro úžasnou trakci a ovladatelnost.
Na všech rotační částech pohonného ústrojí jsou použity vysoce kvalitní ložiska s pryžovým těsněním, které spolu s dalšími prvky jako jsou zástěrky ramen, kryt převodovky, těsnění krabičky přijímače a další, poskytují nezastavitelný výkon v terénu, na trávě, i na tvrdých površích. Pneumatiky dBoots® FORTRESS™ LP nalepené na paprskových kolech, přidávají MOJAVE 4S výbornou přilnavost pro překonání všech překážek.
Pro začínající řidiče je obsažen vysílač Spektrum SLT3, jež umožňuje omezení výkon na 75% nebo 50%, dokud nebudete připraveni využít plný potenciál. Pro řízení je použito digitální servo řízení Spektrum S652 s kovovými převody.
RC model auta Arrma Mojave 4S v měřítku 1:8 představuje ideální střední cestu mezi menšími modely 3S a většími 6S. Díky vynikajícímu střídavému pohonu jede až rychlostí 80 km/h. Náhon 4x4 a špičková konstrukce zavěšení zaručí bezkonkurenční jízdní vlastnosti. To vše je zabaleno do realisticky zpracované karoserie pouštního závodního vozu s detailním kokpitem, ochrannou klecí a střešními ližinami.
Neuvěřitelnou akceleraci a rychlost dodává modelu střídavý motor Spektrum 2400kv a regulátor otáček Spektrum Firma 120A. Robustní kompozitní podvozek a převodovka vylepšená o díly EXB (EXtreme Bash), poskytují modelu neskutečnou odolnost, která je vlastní značce Arrma. Nově je na platformě Arrma 4S použit středový diferenciál pro úžasnou trakci a ovladatelnost.
Na všech rotační částech pohonného ústrojí jsou použity vysoce kvalitní ložiska s pryžovým těsněním, které spolu s dalšími prvky jako jsou zástěrky ramen, kryt převodovky, těsnění krabičky přijímače a další, poskytují nezastavitelný výkon v terénu, na trávě, i na tvrdých površích. Pneumatiky dBoots® FORTRESS™ LP nalepené na paprskových kolech, přidávají MOJAVE 4S výbornou přilnavost pro překonání všech překážek.
Pro začínající řidiče je obsažen vysílač Spektrum SLT3, jež umožňuje omezení výkon na 75% nebo 50%, dokud nebudete připraveni využít plný potenciál. Pro řízení je použito digitální servo řízení Spektrum S652 s kovovými převody.
Odolná konstrukce
Díly EXB
Tam, kde je potřeba extra houževnatost jsou instalovány díly EXB EXtreme Bash. Konkrétně se jedná o přední a zadní středovou hřídel se stejnoběžným kloubem CVD a vstupní a oběžné ozubené kolo nápravových diferenciálů.
Tam, kde je potřeba extra houževnatost jsou instalovány díly EXB EXtreme Bash. Konkrétně se jedná o přední a zadní středovou hřídel se stejnoběžným kloubem CVD a vstupní a oběžné ozubené kolo nápravových diferenciálů.
Ochrana proti nečistotám
Při jízdě v nejextrémnějším terénu jistě ocení zástěrky ramen, šasi s prvky pro odvod nečistot a vnitřní ochranné kryty po stranách. To vše snižuje vnikání nečistot do modelu, pro snadnější údržbu a dlouhou životnost.
Při jízdě v nejextrémnějším terénu jistě ocení zástěrky ramen, šasi s prvky pro odvod nečistot a vnitřní ochranné kryty po stranách. To vše snižuje vnikání nečistot do modelu, pro snadnější údržbu a dlouhou životnost.
Modulární konstrukce
MOJAVE 4S BLX 4X4 Desert Truck využívá výhody typické modulární konstrukce ARRMA pro snadný servis. Samostatné, snadno odnímatelné moduly motoru, elektroniky a diferenciálů umožňují rychlý přístup.
MOJAVE 4S BLX 4X4 Desert Truck využívá výhody typické modulární konstrukce ARRMA pro snadný servis. Samostatné, snadno odnímatelné moduly motoru, elektroniky a diferenciálů umožňují rychlý přístup.
Olejové tlumiče
Dlouhé tlumiče s hliníkovým tělem jsou naplněné olejem a jsou instalovány na vyšších věžích tlumičů. To zajišťuje účinné pohlcení i tvrdých dopadů.
Dlouhé tlumiče s hliníkovým tělem jsou naplněné olejem a jsou instalovány na vyšších věžích tlumičů. To zajišťuje účinné pohlcení i tvrdých dopadů.
Kola a pneumatiky
Kvalitní pryžové pneumatiky dBoots® FORTRESS™ LP jsou nalepeny na paprskových kolech MT s hliníkovými maticemi a unašečem 17 mm.
Kvalitní pryžové pneumatiky dBoots® FORTRESS™ LP jsou nalepeny na paprskových kolech MT s hliníkovými maticemi a unašečem 17 mm.
Detailní karoserie
Karoserie ve stylu pouštních závodních vozů Baja je dokončená, obsahuje úchvatnou grafiku a aplikované obtisky. Přední a zadní nárazník doplňuje úžasný vzhled a přidává extra ochranou funkci při nárazu. Továrně instalovaná je také zadní lišta wheelie s pogumovanými kolečky pro jízdu po zadních kolech.
Karoserie ve stylu pouštních závodních vozů Baja je dokončená, obsahuje úchvatnou grafiku a aplikované obtisky. Přední a zadní nárazník doplňuje úžasný vzhled a přidává extra ochranou funkci při nárazu. Továrně instalovaná je také zadní lišta wheelie s pogumovanými kolečky pro jízdu po zadních kolech.
Interiér s figurkami
Model obsahuje detailní kokpit s ochranou klecí, figurku řidiče a navigátora. Stejně maketově a v měřítku je zpracována zadní část modelu.
Model obsahuje detailní kokpit s ochranou klecí, figurku řidiče a navigátora. Stejně maketově a v měřítku je zpracována zadní část modelu.
Digitální servo SPEKTRUM® S652
- Servo SPEKTRUM® S652 s kovovými převody
- Voděodolné*
- Točivý moment 19,08 kg-cm při 7,4 V.
- O 32% vyšší točivý moment a 5% rychlejší než servo ADS-15M
- Servo SPEKTRUM® S652 s kovovými převody
- Voděodolné*
- Točivý moment 19,08 kg-cm při 7,4 V.
- O 32% vyšší točivý moment a 5% rychlejší než servo ADS-15M
Střídavý regulátor SPEKTRUM™ FIRMA™ 120A SMART 3S-4S
Řízení modelu zajišťuje moderní regulátor SPEKTRUM™ FIRMA™ 120A SMART s 32-bitovým mikrokontrolérem ARM Cortex M4, který je schopen snímat kompletní telemetrii a přenášet ji do přijímače pomocí integrovaného vodiče v novém konektoru IC5. Data jsou přenášena přes protokol SRXL2. Informace o typu, teplotě a napětí článků baterie regulátor načítá přímo ze Smart baterie. V reálném čase je k dispozici proud, teplota, celkové napětí baterie Smart, napětí jednotlivých článků baterie Smart, teplota baterie, zbývající kapacita a otáčky motoru.
Elektronika je kompletně zalita ve speciální zalévací hmotně, která brání vstupu vlhkosti* či nečistot do elektroniky. Regulátor se zapíná a nastavuje tlačítky, které jsou pod pryžovým krytem.
- Regulátor obsahuje rychlý a výkonný 32bitový procesor ARM M4
- Regulátor je voděodolný*
- Nadproudová ochrana, tepelná ochrana, failsafe
- Automatické odpojení LiPol při nízkém napětí
- Robustní plastové pouzdro, hliníkový chladič s ventilátorem pro vysokou účinnost
- Nastavitelný vysoce výkonný BEC
- Vysoce odolné konektory IC5™, kompatibilní s konektory EC5™
Řízení modelu zajišťuje moderní regulátor SPEKTRUM™ FIRMA™ 120A SMART s 32-bitovým mikrokontrolérem ARM Cortex M4, který je schopen snímat kompletní telemetrii a přenášet ji do přijímače pomocí integrovaného vodiče v novém konektoru IC5. Data jsou přenášena přes protokol SRXL2. Informace o typu, teplotě a napětí článků baterie regulátor načítá přímo ze Smart baterie. V reálném čase je k dispozici proud, teplota, celkové napětí baterie Smart, napětí jednotlivých článků baterie Smart, teplota baterie, zbývající kapacita a otáčky motoru.
Elektronika je kompletně zalita ve speciální zalévací hmotně, která brání vstupu vlhkosti* či nečistot do elektroniky. Regulátor se zapíná a nastavuje tlačítky, které jsou pod pryžovým krytem.
- Regulátor obsahuje rychlý a výkonný 32bitový procesor ARM M4
- Regulátor je voděodolný*
- Nadproudová ochrana, tepelná ochrana, failsafe
- Automatické odpojení LiPol při nízkém napětí
- Robustní plastové pouzdro, hliníkový chladič s ventilátorem pro vysokou účinnost
- Nastavitelný vysoce výkonný BEC
- Vysoce odolné konektory IC5™, kompatibilní s konektory EC5™
Střídavý motor
- Motor Spektrum Firma 3668-2400kv
- Napájení 2-4S LiPol
- Hliníkový plášť s černým eloxováním a vygravírovaným logem Spektrum
- Konstrukce 4-pólového rotoru
- Hřídel o průměru 5 mm z legované oceli je uložena v kuličkových ložiscích
- Motor je z výroby osazen 4 mm zlacenými konektory konektory pro spolehlivé připojení
- Drážka na konci hřídele motoru umožňuje bezpečnou montáž pastorku
- Motor Spektrum Firma 3668-2400kv
- Napájení 2-4S LiPol
- Hliníkový plášť s černým eloxováním a vygravírovaným logem Spektrum
- Konstrukce 4-pólového rotoru
- Hřídel o průměru 5 mm z legované oceli je uložena v kuličkových ložiscích
- Motor je z výroby osazen 4 mm zlacenými konektory konektory pro spolehlivé připojení
- Drážka na konci hřídele motoru umožňuje bezpečnou montáž pastorku
Spektrum SR315 DSMR Sport
Přijímač SR315 DSMR Sport nové generace v mikro provedení má hmotnost pouhých 6g. Možnost výběru SmartSafe™ nebo "Gas" Failsafe, párování tlačítkem. Technologie DSMR zajišťuje plný dosah a rychlou odezvu přijímače.
- Design krabičky s oblými rohy a nízkou hmotností
- Díky párovacímu tlačítku nepotřebujete párovací konektor
- SmartSafe™ Failsafe a "Gas Mode" k dispozici při párování
- Bezpečný protokol modulace DSMR a vysoká rámcová rychlost 5.5ms
- Kompatibilní se SMART telemetrií, (kompatibilní vysílač DMSR s aplikací SPEKTRUM dashboard)
Přijímač SR315 DSMR Sport nové generace v mikro provedení má hmotnost pouhých 6g. Možnost výběru SmartSafe™ nebo "Gas" Failsafe, párování tlačítkem. Technologie DSMR zajišťuje plný dosah a rychlou odezvu přijímače.
- Design krabičky s oblými rohy a nízkou hmotností
- Díky párovacímu tlačítku nepotřebujete párovací konektor
- SmartSafe™ Failsafe a "Gas Mode" k dispozici při párování
- Bezpečný protokol modulace DSMR a vysoká rámcová rychlost 5.5ms
- Kompatibilní se SMART telemetrií, (kompatibilní vysílač DMSR s aplikací SPEKTRUM dashboard)
Vysílač Spektrum SLT3
3-kanálový volantový vysílač Spektrum SLT3 pracující v pásmu 2.4 GHz je kompatibilní s protokolem SLT. Nízká hmotnost vysílače Spektrum SLT3 umožňuje držení bez únavy. Volant je potažen pěnovou obručí pro pevný úchop. Rozložení ovládacích prvků je praktické a intuitivní - všechny ovládací prvky jsou umístěny tak, aby byly v případě potřeby rychle přístupné. Pro upevnění na popruh je k dispozici bezpečné poutko.
- 3-kanálová volantová RC souprava Spektrum SLT pro spolehlivé ovládání
- Osvědčená konstrukce pro pohodlné držení bez únavy
- Možnosti omezení max. výchylek kanálu řízení
- Trim plynu a řízení, revers plynu a řízení
- Omezovač výkonu motoru 50%, 75% a 100%
- Třetí kanál můžete využít pro doplňková zařízení, např.pro zvukové moduly.
3-kanálový volantový vysílač Spektrum SLT3 pracující v pásmu 2.4 GHz je kompatibilní s protokolem SLT. Nízká hmotnost vysílače Spektrum SLT3 umožňuje držení bez únavy. Volant je potažen pěnovou obručí pro pevný úchop. Rozložení ovládacích prvků je praktické a intuitivní - všechny ovládací prvky jsou umístěny tak, aby byly v případě potřeby rychle přístupné. Pro upevnění na popruh je k dispozici bezpečné poutko.
- 3-kanálová volantová RC souprava Spektrum SLT pro spolehlivé ovládání
- Osvědčená konstrukce pro pohodlné držení bez únavy
- Možnosti omezení max. výchylek kanálu řízení
- Trim plynu a řízení, revers plynu a řízení
- Omezovač výkonu motoru 50%, 75% a 100%
- Třetí kanál můžete využít pro doplňková zařízení, např.pro zvukové moduly.
Technologie Spektrum SMART
Technologie Spektrum Smart nabízí více informací o modelu, přenos telemetrie, jednodušší obsluhu a péči o akumulátory. Všechny komponenty SMART, včetně baterií, jsou schopné spolu komunikovat a přenášet telemetrii. Pro zobrazení kompletní telemetrie je nutné mít kompatibilní vysílač Spektrum s displejem. Zobrazení telemetrie závisí na typu vysílačky u konkrétního modelu.
Vlastnosti
- Karoserie pouštního závodního vozu
- Vnitřní rám s ochrannými pláty a přidanou ochranou proti nečistotám
- Střídavý pohon Spektrum s podporou 4S LiPo akumulátorů
- Tří diferenciály a pohon všech kol 4x4
- Nový středový diferenciál místo třecí spojky
- Přední a zadní hřídele EXB EXtreme Bash CVD
- Vstupní a oběžné kolo nápravových diferenciálů EXB EXtreme Bash
- Voděodolné* digitální servo Spektrum S652 s kovovými převody
- Vysílač Spektrum 2,4 GHz SLT3™ a přijímač SR315
- Přední a zadní dvojité lichoběžníkové zavěšení
- Hliníkové tlumiče plněné olejem se silikonovými O-kroužky
- Přední a zadní stabilizátory
- Ochranný kryt převodovky a zástěrky ramen
- Realistické přední a zadní nárazníky
- Pneumatiky dBoots® FORTRESS™ LP
- Hliníkové matice kol a unašeče 17 mm
- Kuličková ložiska s pryžovým těsněním
- Nastavitelné olejové tlumiče
- Zadní lišta Wheelie s pogumovanými kolečky
Technologie Spektrum Smart nabízí více informací o modelu, přenos telemetrie, jednodušší obsluhu a péči o akumulátory. Všechny komponenty SMART, včetně baterií, jsou schopné spolu komunikovat a přenášet telemetrii. Pro zobrazení kompletní telemetrie je nutné mít kompatibilní vysílač Spektrum s displejem. Zobrazení telemetrie závisí na typu vysílačky u konkrétního modelu.
Vlastnosti
- Karoserie pouštního závodního vozu
- Vnitřní rám s ochrannými pláty a přidanou ochranou proti nečistotám
- Střídavý pohon Spektrum s podporou 4S LiPo akumulátorů
- Tří diferenciály a pohon všech kol 4x4
- Nový středový diferenciál místo třecí spojky
- Přední a zadní hřídele EXB EXtreme Bash CVD
- Vstupní a oběžné kolo nápravových diferenciálů EXB EXtreme Bash
- Voděodolné* digitální servo Spektrum S652 s kovovými převody
- Vysílač Spektrum 2,4 GHz SLT3™ a přijímač SR315
- Přední a zadní dvojité lichoběžníkové zavěšení
- Hliníkové tlumiče plněné olejem se silikonovými O-kroužky
- Přední a zadní stabilizátory
- Ochranný kryt převodovky a zástěrky ramen
- Realistické přední a zadní nárazníky
- Pneumatiky dBoots® FORTRESS™ LP
- Hliníkové matice kol a unašeče 17 mm
- Kuličková ložiska s pryžovým těsněním
- Nastavitelné olejové tlumiče
- Zadní lišta Wheelie s pogumovanými kolečky
Doporučujeme koupit
Pro zprovoznění modelu je potřeba pohonný akumulátor a adekvátní nabíječ na pohonný akumulátor.
Pro zprovoznění modelu je potřeba pohonný akumulátor a adekvátní nabíječ na pohonný akumulátor.
Doporučené akumulátory
Nejvhodnější je použití jednoho LiPo pohonného akumulátoru se 3 nebo 4 články (11.1 V, 14.8 V). V tomto případě nechte druhý konec Y-kabelu zaslepený propojkou IC5.
- Pro běžné ježdění LiPo akumulátor Spektrum 11.1 V 5000 mAh s technologií Smart, nebo Spektrum G2 LiPo 11.1 V 5000 mAh s technologií Smart G2.
- Pro maximální možnou rychlost LiPo akumulátor Spektrum 14.8 V 5000 mAh s technologií Smart, nebo Spektrum G2 14.8 V 5000 mAh s technologií Smart G2.
- Pro maximální rychlost, výkon a dobu jízdy LiPo akumulátor Spektrum G2 14.8 V 6800 mAh s technologií Smart G2.
Akumulátory Spektrum s technologií Smart v současné době představují nejmodernější a nejbezpečnější způsob údržby a nabíjení akumulátorů.
Baterie Smart G2 jsou ještě jednoduší a bezpečnější, díky absenci balančního konektoru. Baterie G2 mají navíc až 3x rychlejší automatické vybíjení do storage režimu. Baterie Smart G2 lze nabít pouze na nabíječích Spektrum Smart a Smart G2.
Nejvhodnější je použití jednoho LiPo pohonného akumulátoru se 3 nebo 4 články (11.1 V, 14.8 V). V tomto případě nechte druhý konec Y-kabelu zaslepený propojkou IC5.
- Pro běžné ježdění LiPo akumulátor Spektrum 11.1 V 5000 mAh s technologií Smart, nebo Spektrum G2 LiPo 11.1 V 5000 mAh s technologií Smart G2.
- Pro maximální možnou rychlost LiPo akumulátor Spektrum 14.8 V 5000 mAh s technologií Smart, nebo Spektrum G2 14.8 V 5000 mAh s technologií Smart G2.
- Pro maximální rychlost, výkon a dobu jízdy LiPo akumulátor Spektrum G2 14.8 V 6800 mAh s technologií Smart G2.
Akumulátory Spektrum s technologií Smart v současné době představují nejmodernější a nejbezpečnější způsob údržby a nabíjení akumulátorů.
Baterie Smart G2 jsou ještě jednoduší a bezpečnější, díky absenci balančního konektoru. Baterie G2 mají navíc až 3x rychlejší automatické vybíjení do storage režimu. Baterie Smart G2 lze nabít pouze na nabíječích Spektrum Smart a Smart G2.
Doporučené nabíječe pro konvenční i Smart akumulátory
Nabíječi Spektrum Smart lze nabíjet jak akumulátory Smart a Smart G2, tak konvenční akumulátory. Dříve prodávané nabíječe Smart po provedení aktualizace, rovněž podporují Smart G2.
- Síťový nabíječ Spektrum S155 s jedním výstupem 1x 55W.
- Síťový nabíječ Spektrum S1100 s jedním výstupem 1x 100W.
- Síťový nabíječ Spektrum S2100 se dvěma výstupy 2x 100 W.
- Síťový nabíječ Spektrum S1400 se jedním výstupem 1x 400 W.
Nabíječi Spektrum Smart lze nabíjet jak akumulátory Smart a Smart G2, tak konvenční akumulátory. Dříve prodávané nabíječe Smart po provedení aktualizace, rovněž podporují Smart G2.
- Síťový nabíječ Spektrum S155 s jedním výstupem 1x 55W.
- Síťový nabíječ Spektrum S1100 s jedním výstupem 1x 100W.
- Síťový nabíječ Spektrum S2100 se dvěma výstupy 2x 100 W.
- Síťový nabíječ Spektrum S1400 se jedním výstupem 1x 400 W.
Univerzální vysílač s displejem
Pro provoz modelu doporučujeme jako tuning univerzální vysílač Spektrum DX5C nebo DX5 Rugged, který má oproti obsaženému setovému vysílači následující výhody:
- Displej pro zobrazení údajů a pohodlné nastavení
- Zobrazení kompletní telemetrie SMART, kterou model poskytuje (dle typu modelu)
- Precizní mechanika ovládání, výborná ergonomie
- Možnost nastavení pokročilých funkcí, včetně exponenciálů
- Spárování více modelů s jedním vysílačem, paměť individuálních nastavení
Pro provoz modelu doporučujeme jako tuning univerzální vysílač Spektrum DX5C nebo DX5 Rugged, který má oproti obsaženému setovému vysílači následující výhody:
- Displej pro zobrazení údajů a pohodlné nastavení
- Zobrazení kompletní telemetrie SMART, kterou model poskytuje (dle typu modelu)
- Precizní mechanika ovládání, výborná ergonomie
- Možnost nastavení pokročilých funkcí, včetně exponenciálů
- Spárování více modelů s jedním vysílačem, paměť individuálních nastavení
Příslušenství pro běžný provoz
Pro běžný provoz RC modelů potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta.
Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství.
Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství.
Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny.
Pro běžný provoz RC modelů potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta.
Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství.
Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství.
Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny.
Ochranné obaly na akumulátory
Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.
Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.
Parametry
Typ | Truggy |
---|---|
Šasí | Kompozitní |
Měřítko | 1:8 |
Délka | 638 mm |
Šířka | 326 mm |
Výška | 242 mm |
Rozvor | 380 mm |
Světlá výška podvozku | 45 mm |
Prostor pro baterie | 163 x 51 x 48 mm |
Hmotnost | 4.75 kg |
Náhon | 4WD |
Motor | Elektro střídavý 2400Kv |
Přední kola | SC (3.3"), pneu 4.92" dBoots FORTRESS, hex 17 mm |
Zadní kola | SC (3.3"), pneu 4.92" dBoots FORTRESS, hex 17 mm |
Doba jízdy | 25 až 30 minut s LiPo 14,8 V 5000 mAh |
Rychlost | Až 80 km/h |
Použití | Auta |
---|---|
Typ | Střídavý inrunner |
Počet pólů | 4 |
Otáčky | 2400ot/V |
Maximální napájecí napětí | 2-4S LiPo |
Hřídel | 5 mm, D |
Konektory | 4 mm, kolík |
Senzor polohy rotoru | Ne |
Typ | Střídavý |
---|---|
Použití | Auta |
Napájení | 3S - 4S |
Proud | 100A |
BEC | 4A |
Délka | 43 mm |
Šířka | 39 mm |
Výška | 34 mm |
Hmotnost | 153 g |
Voděodolný | Ano |
Použití | Auta |
---|---|
Napájecí napětí | 6 V |
Rozměry | Standard |
Moment | 18 kg.cm |
Převody | Kovové |
Použití | RC auta |
---|---|
Pásmo | 2,4 GHz |
Modulace | DSM2, DSMR, SLT |
Počet kanálů | 3 |
Napájecí napětí | 3,5 - 9,6 V |
Délka | 32,7 mm |
Šířka | 21,4 mm |
Výška | 13,6 mm |
Kompletní nabídku ložisek najdete ZDE na stránkách www.loziska-rc.com |