Usnadněte si hledání zadáním kódu vašeho náhradního dílu do políčka Vyhledat.

RC_2024

Absima CR4.4 WOLF 1:10 RTR modrý

  • Absima CR4.4 WOLF 1:10 RTR modrý

Absima CR4.4 WOLF 1:10 RTR modrý

Výrobce:Absima
Kód výrobku:12033
  • 12 990,00Kč
  • Cena bez DPH: 10 735,54Kč

12033

Absima CR4.4 WOLF 1:10 RTR modrý

Nová generace expedičního speciálu Absima 1:10 s excelentními jízdními vlastnostmi. Model má pohon všech kol, je vybaven portálovými nápravami pro maximální průjezdnost terénem. Podvozek má díky novému umístění motru, převodovky a baterie velmi nízké těžiště, což výrazným způsobem vylepšuje jízdní vlastnosti. Dvoustupňová převodovka, uzávěrky diferenciálů, nainstalované LED osvětlení - vše je ovládané z jedenáctikanálového vysílače a ještě vám zůstanou volné kanály na ovládání případných dalších funkcí (naviják, majáky a pod.). Pevný plastový rám s rozvorem 325mm je vybaven plastovými podběhy, které výrazně omezují pronikání nečistot na šasi. Nápravy jsou zavěšené na klasickém 4-linku (kovové linky). Poloosy jsou vybaveny CVD klouby, přední kola mají úhel zatočení 45° na každou stranu. Měkké pneumatiky s velkým gripem jsou nalepené na 2.2 plastových diskách. Tlumiče jsou olejové, kovové. Všechny převody jsou kovové (kromě velkého převodového kola u pastorku) a komplet zakrytované. Pastorek s převodovým kolem mají modul 32dp. Silné servo řízení s tahem 25kg s kovovými převody ovládá přední kola přes účinný tlumič řízení, toto řešení výrazně prodlužuje životnost serva a snižuje nároky na jeho výkon (tah). Elektromotor je stejnosměrný typ 550 s velkým točivým momentem. Regulátor je integrovaný v přijímači, možné zatížení je až 60A, výkonný BEC 5A. Konektor na regulátoru je D-Dean. Karosérie je vybavena mnoha maketovými doplňky. Specialitou tohoto modelu je funkce DIG, která při zatáčení v náročném terénu může mechanicky uzavírat/brzdit zadní nápravu a tím výrazně zmenšovat poloměr zatáčení. Na rozdíl od běžných systémů DIG zde nebrzdí obě zadní kola, ale pouze jedno ve vnitřku zatáčky a tím dokáže ještě více snížit poloměr zatáčení a zvýšit manévrovací schopnosti modelu na omezeném prostoru.

Specifikace:

  • Typ motoru: stejnosměrný typ 550  32T
  • Pohon: 4WD, ovládané uzávěrky diferenciálů, dvoustupňová převodovka, portálové nápravy, kovové převody, funkce DIG
  • Délka: 560 mm
  • Šířka: 245 mm
  • Výška: 267 mm
  • Hmotnost: 3,48 kg
  • Rozvor: 325 mm
  • Typ podvozku: plastový vyztužený rám + pevné nápravy zavěšené na 4-linku
  • Tlumiče: olejové, hliníkové, naplněné silikonovým olejem
  • Pneumatiky Soft Grip průměr 116 mm, šířka 42 mm, disky 2.2 plastové
  • Regulátor 60A, BEC 6V/5A, podpora LiPo 2-3S, konektor T, integrovaný v přijímači 
  • Vysílač: 11kanálový 2,4 GHz 
Balení obsahuje:
  • 1 ks sestavený model
  • 1 ks 2,4GHz vysílač
  • plastový nárazník Heavy Duty
  • návod k obsluze

Příslušenství nutné pro zprovoznění:

  • pohonná baterie LiPo 2-3S nebo NiMH 6čl s konektorem T-Dean  (doporučeno LiPo 2S)
  • vhodná nabíječka pro pohonnou baterii
  • 4 ks AA baterií pro vysílač

 

TOP VLASTNOSTI:
 
NOVÝ! Výrazné snížení těžiště podvozku proti jiným modelům této kategorie díky umístění motoru, převodovky a baterie
NOVÝ! Funkce DIG, proti obvyklému brždění celé zadní nápravy zde brzdí pouze jednotlivá zadní kola, dle směru zatáčení
NOVÝ! Přepracovaná funkce ochrany serva řízení prostřednictvím tlumiče řízení
NOVÝ! 11kanálový vysílač s jednotkou RX/ESC 60A 3v1, s volnými kanály pro ovládání dalších funkcí, např. naviják, majáky a pod.
NOVÝ! Volitelně montovatelný přední plastový „heavy duty“ nárazník (je součásí balení)
 Lože baterie lze přizpůsobit vaší baterii, přichycení páskou se suchým zipem umožňuje použití i baterií s velkou kapacitou s vyšším profilem.
 
Specialitou tohoto modelu je funkce DIG, která při zatáčení v náročném terénu může mechanicky uzavírat/brzdit zadní nápravu a tím výrazně zmenšovat poloměr zatáčení. Na rozdíl od běžných systémů DIG nebrzdí obě zadní kola, ale pouze jedno ve vnitřku zatáčky a tím dokáže ještě více snížit poloměr zatáčení a zvýšit manévrovací schopnosti modelu na omezeném prostoru. Kolo je bržděno mechanicky prostřednictvím kotoučové brzdy ovládané samostatným servem. Funkce DIG je možné samozřejme aktivovat pouze dle potřeby a její aktivace je indikována akusticky na vysílači.
Pro lepší průjezdnost terénem (větší nájezdový úhel) je možné odstranit původní lexanový nárazník z karosérie a nahradit ho přiloženým plastovým Heavy Duty nárazníkem. Toto je vhodné i pokud budete chtít instalovat např. naviják:
Velmi nízko umístěný motor, převodovka a baterie výrazně snižují těžiště modelu a tím snižují riziko možného převrácení modelu v prudkém svahu.
Kovové olejové tlumiče, plně funkční LED osvětlení ovládané z vysílače, platové podběhy proti znečištění podvozku, mnoho maketových doplňků na karosérii:
Všechny převody (kromě hlavního převodového kola u pastorku) jsou kovové, všechny hřídele jsou uložené v kuličkových ložiskách, ocelové poloosy, portálové nápravy: 

Stejnosměrný elektromotor 550 32T, zapnutí/vypnutí funkce DIG z vysílače, ovládání uzávěrek diferenciálů a převodovky z vysílače, inovovaný tlumič řízení pro ochranu serva:

Nastavení režimu regulátoru a typ baterií (LiPo/NiMH) je nastavitelné z vysílače, k dispozici je celkem 11 kanálů, přijímač a regulátor je integrovaný v jednom boxu se zvýšenou odolností proti vodě a vlhku. 


Kompletní nabídku ložisek najdete ZDE na stránkách www.loziska-rc.com